سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشتن مقاله isi | مقاله نویسی آی اس آی

نوشتن مقاله isi بنا بر نیازهای مختلف دانشجویان که قبلا اشاره شد (هدف نوشتن مقاله) نیازمند آموزش می باشد، چرا؟ چون اگر دانشجو مقاله چاپ شده در مجلات isi داشته باشد، امتیازات بسیاری را کسب خواهند نمود. حال خیلی از دانشجویان و استادان با آموزش انجام مقاله isi آشنایی ندارند. در اینجا به طور کامل به طریقه، نحوه و مراحل آن اشاره خواهیم کرد. گاهی اوقات شما فرصت آموزش کامل را ندارید. بنابراین مجبور هستید مراحل مختلف مقاله خود را به موسسه انجام مقاله آی اس آی بسپارید. در اینجا با هزینه نگارش مقاله isi و نحوه سفارش آشنا خواهید شد. پس با موسسه سفیر همراه باشد.

مقاله ای که برای مجلات isi نوشته می شود باید داری اصول و قواعد اصی باشد. صرفا نوشتن مقاله خوب و با کیفیت عالی ملاک مجلات آی اس آی نبوده و باید استاندارهای بسیاری رعایت شود.

نوشتن مقاله isi

نوشتن مقاله isi

 

فهرست مطالب

  • نوشتن مقاله برای مجلات isi از صفر تا صد
  • برای مقاله نویسی isi از کجا شروع کنیم؟
  • نوشتن مقاله isi در 8 مرحله
  • هزینه نوشتن مقاله isi
  • پیشنهاد موسسه سفیر برای شما

نوشتن مقاله isi از صفر تا صد

در این مقاله مراحل نوشتن مقاله isi برای مجلات با نمایه های علمی معتبر را به صورت کامل یاد می گیریم. در این مقاله یاد خواهید گرفت که طی چندین مرحله کلیهقواعد مقاله نویسی isi را رعایت کنید. نوشتن مقاله آی اس آی طبق راهنمای مقاله نویسی به شما در مراحل اخذ پذیرش و چاپ مقاله آی اس آی کمک خواهد نمود. بدین منظور شما می توانید از کلاس، کتاب، پکیج های آموزش کامل تهیه مقاله isi و کتاب آموزش مقاله نویسی isi استفاده نمایید. در این راستا تمامی کارشناسان موسسه سفیر به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما فرهیختگان می باشند.

در اینجا تمامی شرایط نوشتن مقاله در isi را توضیح خواهیم داد. حالا تمامی مراحل را با ما پیش بروید. بهتر است تمامی این مراحل را بروی یک مثال واقعی انجام دهید.

  1. هدف از مقاله نویسی آی اس آی چیست
  2. موضوع بروز و قابل چاپ در سطح بین الملی را انتخاب کنید
  3. قواعد و اصول مقاله نویسی کدامند
  4. چارچوب مقاله نویسی چگونه است
  5. برنامه زمانی مقاله نویسی مشخصی باشد
  6. چکیده برای مقاله تهیه کنیم
  7. مجله ای معتبر و متناسب با موضوع مقاله انتخاب کنیم
  8. ترجمه فارسی به انگلیسی در حد نیتیو از مقاله تهیه کنیم

برای مقاله نویسی isi از کجا شروع کنیم؟

اکثر مواقع این سوال برای شما پیش خواهد آمد که “برای داشتن مقاله isi چه باید کرد؟” نوشتن و چاپ مقاله isi تضمینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در قسمت زیر به 8 مرحله چگونگی تهیه مقاله آی اس آی اشاره خواهیم کرد. حین نوشتن باید قواعد بسیاری را رعایت کنید. اگر مراحل زیر را یک به یک پیش روید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

نوشتن مقاله isi در 8 مرحله

گام اول: هدف از نوشتن مقاله isi چیست؟

اولین گام از مراحل نوشتن مقاله isi این است که باید هدف از مقاله نویسی را مشخص کنید؟ در مقاله ای به طور کامل تمامی اهداف دانشجویان و اساتید را شرح داده ایم (مزایا نوشتن مقاله)

گام دوم: موضوع بروز و قابل چاپ در سطح بین الملی را انتخاب کنید.

موضوع بروز و قابل چاپ دومین مرحله می باشد. شرایط تهیه مقاله isi گاهی ایجاب می کند که شما موضوعی ناب انتخاب کنید. جهت نوشتن و چاپ مقاله isi شما باید مبادرت به انتخاب موضوعی کنید که شایستگی و قابلیت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر را داشته باشد. موضوع باید قابل تعمیم در سطوح مختلف بین الملل باشد.

بنابراین بایستی عنوانی مناسب با تحولات روز برگزینیم. عنوان مقاله یکی از مهم ترین ابزار جذب مخاطب می باشد. عنوان مقاله اساسا بایستی مختصر و از اصطلاحات کلیدی انتخاب گردد.

گام سوم: اصول مقاله نویسی isi کدامند؟

اصول مقاله نویسی سومین گام می باشد. شما باید قوانین نوشتن مقاله isi که توسط مجلات معتبر تعریف شده است پیروی کنید. در این مرحل باید با قواعد و استانداردها آشنایی داشته باشید. مقاله های علمی پژوهشی از سه  قسمت ابتدایی، بدنه و پایانی شکل گرفته است.

گام چهارم: روش انجام مقاله isi چیست؟

چهارمین گام روش و طریقه تهیه مقاله isi می باشد. روش مقاله نویسی isi یکی از مهمترین مراحل می باشد. بنابراین روش نوشتن مقاله isi را باید ابتدا زیر نظر اساتید یاد بگیرید. سپس اقدام به تکمیل مراحل بعدی نمایید.

گام پنجم: چارچوب انجام مقاله isi چگونه است؟

گام پنجم مشخص کردن چارچوب مقاله خواهد بود. همچنین رعایت چارچوب نوشتاری، نوع صفحه بندی و تایپ عبارات با اصول صحیح از نکات اولیه مقاله نویسی به حساب می آید که هر شخصی باید رعایت نماید.

مقاله ای که شما تهیه می کنید باید بر اساس فرمت مقاله مجلات باشد. یعنی هر مقاله ای دارای قالب نوشتن مقاله isi می باشد که فقط مخصوص همان مجله می باشد. حال اگر این فرمت را راعایت کنید احتمال پذیرش و چاپ مقاله isi شما بیشتر خواهد بود. بدین منظور جهت مشاوره رایگان شما می توانید با کارشناسان خبره ما مشورت نمایید

گام ششم: برنامه زمانی برای مقاله نویسی isi داشته باشیم

در ششمین مرحله از طرز نوشتن مقاله isi این سوال مطرح می شود که نوشتن مقاله isi چقدر زمان میبرد؟ بهتر است قبل از اقدام به تهیه و تالیف مقاله isi مدت زمان را در نظر بگیرید. چون تحقیق و پژوهش امری زمان بر بوده و ممکن است مدت ها طول بکشد.

گام هفتم: برای چاپ مجله ای معتبر و متناسب با موضوع مقاله انتخاب کنیم

گام هفتم نحوه نوشتن مقاله isi انتخاب یک مجله معتبر برای نشر و اخذ پذیرش و چاپ می باشد. نمایه های علمی معتبر متفاوتی مجلات و مقالات را ایندکس می کنند. که تامسون رویترز یکی از آنها می باشد. بهتر است برای انتخاب مجله زمان بیشتری بگذارید. چون مجله باید از نظر محتوایی کاملا مرتبط با موضوع شما باشد.

گام هشتم: ترجمه فارسی به انگلیسی در حد نیتیو از مقاله تهیه کنیم

چنانچه مقاله isi را تا به اینجا به درستی تدوین کرده باشید؛ شما باید مقاله را به صورت نیتیو و با کیفیت بسیار بالایی ترجمه نمایید. اگر این مرحله را به خوبی پیش نبرید مقاله شما ریجکت خواهد شد.

هزینه نوشتن مقاله isi

هزینه تدوین مقاله isi در موسسه علمی پژوهشی سفیر نسبت به سایر موسسات قابل مقایسه می باشد. فقط کافیست قیمت ها را با هم مقایسه نمایید. در موسسه سفیر مقالات توسط کارشناس همان رشته تالیف می شود. همچنین مقاله شما تا پایان مراحل پذیرش و چاپ مقاله از ویرایش رایگان برخوردار می باشد. تمامی مراحل مقاله آی اس آی زیر نظر شما انجام می شود. بر اساس کامنت های شما و اساتیدتان ویرایش می شود.

تدوین مقاله isi هزینه های مختلفی دارد. البته تفاوت قیمت بسیار نیست. با توجه به زبان مقاله، که فارسی یا انگلیسی نگاشته شود، تفاوت جزئی در قیمت مقاله وجود دارد.

پیشنهاد موسسه سفیر برای شما

در پایان، این مقاله حول محور چگونگی نوشتن مقاله isi و صفر تا صد مقاله نویسی به فواید نوشتن مقاله اشاره کرد. شما می توانید جهت استعلام هزینه ی مقاله با کارشناسان موسسه علمی پژوهشی سفیر تماس بگیرید. مولفین موسسه سفیر در کلیه خدمات مقاله نویسی شما را یاری می رسانند.

امروزه موسسات بسیاری در زمینه انجام مقاله آی اس آی فعالیت دارند. بهتر است قبل از انتخاب سایت مقاله نویسی با کارشناسان آن مجموعه مشورت نمایید. هزینه و مراحل کار را در تمامی آنها (موسسه انجام مقاله isi) با هم مقایسه کنید. سپس تصمیم به ثبت سفارش فوری مقاله نمایید. قطعا موسسه علمی پژوهشی سفیر بهترین هزینه و مراحلی تضمینی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. یکی از فاکتورها متمایز موسسه سفیر مقاله نویسی isi به انگلیسی می باشد. در این روش شما نیاز به ترجمه و پرداخت هزینه هنگفت را ندارید. در این خصوص با ما ارتباط داشته باشید.